Reklamaatio

Kun sinun täytyy tehdä reklamaatio

Kun sinun täytyy tehdä reklamaatio Joskus käy niin, että materiaali on palautettava meille korjausta tai vaihtoa varten. Tässä on tietoa siitä, miten toimia.

Huomaa, että alla olevat ohjeet koskevat vain reklamaatioita. Jos tarvitset huoltoa kuitinsyöttölaiteille tai laitteille, käytä PALVELU-sivua.

  1. Jotta reklamaation käsittely olisi mahdollisimman nopeaa ja tehokasta, pyydämme täyttämään alla olevan RMA-lomakkeen ja lähettämään sen sähköpostitse osoitteeseen rma@melbye.se.

Lomake - ALEM 09

Lomake - RUOTSI

Lomake - ENGLANTI

  1. Kun Melbye on saanut lomakkeen, saat automaattisen sähköpostivastauksen, jossa on RMA-numero (tunniste, joka tunnistaa reklamaatiosi).

  2. Käsittelijämme tutkii RMA-lomakkeessa ilmoittamasi virhekuvauksen ja palaa yhteyteen kanssasi tiedotteen kanssa siitä, kuinka reklamaatio käsitellään. Jos tuote on palautettava Melbyelle, kaikki käytännön tiedot löytyvät käsittelijän lähettämästä sähköpostista.

  3. Kun tuote on saapunut Melbyelle, käsittelijämme aloittaa tutkinnan voidakseen ryhtyä oikeisiin toimiin. Kun käsittelijä on saanut tutkimuksen päätökseen, saat sähköpostitse vastauksen reklamaation lopullisesta käsittelystä, esimerkiksi että tuote korjataan tai että uusi tuote lähetetään.